Zoeken in deze blog

dinsdag 8 mei 2012

Shoplogje Blokker

Vandaag even een kort berichtje. Ik ben eventjes naar Blokker geweest vanmiddag. Ik ben eigenlijk al een hele poos niet meer in die winkel geweest en als ik er was dan had ik een bepaald doel. Ik kocht dan wat ik zocht en was ook zo weer weg. Maar nu dacht ik ineens laat ik is eventjes rond gaan snuffelen bij Blokker. En dat heb ik gedaan! Hieronder mijn aankopen: (het is niet veel maar ik laat het toch even zien want ik ben er erg blij mee)
Een wit, hartvormig fotolijstje. (€2,99)
Vilten hartjes en bloemetjes. (€1,49) Meer kocht ik niet maar ik vond zelf dat ik met het fotolijstje wel iets leuks gedaan had, dus dat laat ik eventjes aan jullie zien! Er zit een klein verhaaltje achter wat ik erbij vertel... je kan ook doorscrollen dan zie je meteen het resultaat! Een tijdje geleden was ik bij de Action en zag ik een pak met cupcake mix staan. Dat zag er erg lekker uit en ik vind het leuk om te bakken, dus nam ik die mee! Terwijl dat pak onderin een la lag had mijn broertje op een dag in de vakantie zijn 'pyjama dag'. Dit is een dag die hij uitkiest in een vakantie waarop hij niets, maar dan ook echt NIETS uitvoert! Deze dag is bestempeld als 'pyjama dag' omdat hij zelfs zijn pyjama niet uittrekt. Op zo'n dag hangt hij alleen op de bank en op zijn bed. Als je aan hem vraagt of hij de hond uit wil laten is het antwoord: 'ik heb pyjama dag!' oftewel: 'Nee!'. Hij doet alleen dingen die je in je pyjama kan doen. Zelf krijg ik hier een beetje de kriebels van en wil ik hem uitdagen om toch íets te gaan doen. Ik zit maar te denken en te denken, hoe moeilijk kan dat nou zijn?? Nou ik kan je vertellen, het duurde lang!! Mijn broertje is twaalf jaar oud en dus lekker in de beginfase van de puberteit!! Maar toen kwam het beeld van de cupcake mix naar boven drijven! Ik grijp het pak en ren naar beneden. Wanneer mijn broertje het pak in de smiezen krijgt gaat hij ineens allemaal vragen stellen... (Oh yeah, dat was de bedoeling!!) En ja hoor na wat vaag gedoe en het bij elkaar sprokkelen van wat ingrediënten en een leuk recept, staan we samen aan het aanrecht cupcakes te maken! Nu is dit niet eens zo spannend want nu denken jullie: Wat heeft dit te maken met een fotolijstje??? Nou dat ga ik je vertellen. De verpakking van de mix sprak mij aan, er stonden namelijk heerlijke cupcakes op afgebeeld en toen mijn moeder het pak al half weggegooid had heb ik het snel uit de prullenbak gevist. Ik heb de voorkant uitgeknipt en wat ik daarmee gedaan heb zie je hier onder:
Is het niet schattig??? Het plaatje van de cupcake heb ik op het papiertje met de bolletjes in het fotolijstje geplakt en nu ziet het er zo uit. Ik vond dit wel een leuk idee, daarom deel ik het met jullie! Ik weet nog niet wat ik met de vilten hartjes en bloemetjes ga doen.. Hebben jullie ideeën voor de vilten dingetjes???

Geen opmerkingen:

Een reactie posten