Zoeken in deze blog

dinsdag 1 mei 2012

Lang geleden...

Dit is lang geleden zeg!! 28 augustus was mijn laatste update.. Toen begon het nieuwe school jaar weer. Een erg spannende en vooral leuke nieuwe periode in mijn leven. STUDEREN!! Dat was raar, eerst op kamp en daarna ineens weer hele weken school, of eigenlijk: college! De PABO is helemaal mijn ding en ik geniet er volop van. Maar soms wil ik ook weleens iets anders doen, even lekker frutselen en kliederen met nieuwe ideeën en inspiratie die ik opgedaan heb. Ondertussen zijn wij ook verhuisd. We wonen nu aan de rand van een dorpje. Ik heb mijn hele kamer zelf mogen inrichten met nieuwe spullen maar het meeste had ik al. Daar zal je ook nog wel wat over horen! Hierdoor heb ik steeds meer zin om nieuwe dingen te maken of te verzinnen. Nieuwe dingetjes voor op mijn kamer of oude dingetjes weer een nieuw leven in blazen! En daar ga ik jullie bij mee nemen!! Dus kom snel terug als je een kijkje wil nemen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten