Zoeken in deze blog

vrijdag 4 mei 2012

I Scream Peach!

Vandaag een NOTD (nail of the day) voor jullie! Dit mooie lakje van Catrice heb ik al een poos in mijn stash staan. Ik weet eerlijk gezegd niet of deze nog wel te koop is bij kruidvat of trekpleister. Maar nu we steeds dichter bij de zomer komen grijp ik steeds vaker naar een mooi gekleurd lakje. En tegenwoordig is kleur helemaal hip dus ik dacht laat ik eens gek doen en mijn nagels ORANJE lakken. Ja je ziet het goed 'oranje' want dit lakje is zeker oranje! Toen ik dit lakje voor het eerst op deed schrok ik zelfs een beetje, ik had niet verwacht dat het echt zo oranje zou zijn. En ik gebruikte het lakje ook niet zo graag omdat ik het toch een beetje 'too much' vond!!
Maar kijk eens even hoe prachtig dit lakje is! Ik moet zeggen dat hij in het echt nog ietsjes feller is maar mooi blijft mooi. Ik snap dat sommige mensen dit toch een beetje te fel vinden, en je moet er echt van houden maar ik vind het een prachtplaatje!
En dan hebben we het nog niet eens over de naam van dit lakje gehad! Ik denk toch wel dat een naam het echt doet bij een lakje. Catrice heeft een hele goede naam gekozen bij deze kleur vind ik! Een aanradertje! Wat zijn jullie favoriete lakjes van Catrice?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten