Zoeken in deze blog

vrijdag 4 mei 2012

Favorieten april

Vaak gebruik ik producten een lange tijd, soms zit daar heel veel verschil in. Want er zijn ook producten die ik na een poosje niet meer fijn vind en dan komt er iets anders voor in de plaats. Dit gaat helemaal automatisch en vaak heb ik zelf niet eens door dat ik wissel van producten. Daarom laat u nu mijn favoriete producten van de afgelopen maand zien zodat we volgende maand kunnen kijken of het verandert is!
Hierboven zie je alle producten van deze maand. Het zijn hele verschillende producten en ik ga ze eventjes één voor één toelichten en daarbij vertel ik waarom ik het product zo fijn vind.
Photo finish Liquid Foundation 18h Catrice & Mineral pressed powder van MAX Deze foundation kocht ik een paar maanden geleden bij de kruidvat. Ik had al heel veel gehoord en gelezen op andere blogs over deze foundation en ik werd zo nieuwsgierig dat ik besloot om de foundation zelf ook te kopen. Ik heb de kleur 010 sand beige. Deze kleur is niet helemaal goed bij mijn huidskleur maar ik denk dat het in de zomer wel kan. Ik gebruik de foundation niet over mijn hele gezicht. Eigenlijk gebruik ik hem als concealer, de rode plekjes en andere onzuiverheden camoufleer ik met dit product. En dat doet 'ie goed! Volgens mij kost deze foundation €5,99 een prima prijsje lijkt mij. De poeder van MAX is te koop bij de Action. Ik heb deze poeder al eens eerder gekocht, deze is opgegaan en nu kocht ik een nieuwe. Er zijn ook verschillende kleuren verkrijgbaar. Ik heb de kleur DCF 261 Natural meegenomen. Deze poeder dekt prima en zorgt er niet voor dat je de velletjes op mijn huid extra ziet. En het beste van alles is dat deze poeder super goedkoop is, de precieze prijs weet ik niet maar ik denk dat dit schatje mij ongeveer 1 eurie gekost heeft!
Crazy about color multi color blush Essence & False lash effect fusion Max Factor Deze multi color blush is al aardig oud, ik denk ongeveer twee jaar. Toen ik deze blush kocht wist ik niet zo goed wat ik er mee moest, ik vond hem veel te veel shimmer hebben. Maar een poosje geleden wist ik ineens wat ik met deze blush kon doen, ik gebruik de blush nu als highlighter. De shimmer zorgt er voor dat mijn jukbeenderen mooier uitkomen en dat mijn gezicht een mooie en natuurlijke glans heeft. Ik denk dat dit product ongeveer €3,- heeft gekost. Deze mascara is jullie wel bekend denk ik. Er wordt veel over gesproken op verschillende blogs. Met zijn grote borstel pakt deze mascara al je wimpers en geeft ze een mooie lengte. Dit product vind ik erg fijn maar de prijs vind ik wel wat minder, deze mascara kost namelijk €17,99! Ik heb dit product daarom ook een keer met korting gekocht.
Bodylotion Zwitsal & Accent serum Andrelon Iedereen herkent de geur van de babyproducten van Zwitsal! En oh wat is die geur toch heerlijk. Ik hoef de geur denk ik niet te omschrijven omdat ik denk dat iedereen weet welke geur ik bedoel. Ik heb deze bodylotion gekocht bij de kruidvat en volgens mij heb ik er ongeveer 4 euro aan uitgegeven. Ik gebruik de lotion op mijn handen en armen en ik merk dat ze daar heerlijk zacht van worden. Een aanrader dus als je houdt van de geur van Zwitsal! Een tijdje geleden liep ik in de Action en mijn oog viel op het serum van Andrelon. Ik dacht laat ik het eens proberen en bij de Action kan dat omdat daar alles lekker goedkoop is! Dus nam ik dit serum mee naar huis. Ik probeerde het eerst op droog haar en het werkte perfect! Later probeerde ik het ook eens op vochtig haar en ook dan werkt het super! Heel fijn als je van jezelf slag of krullen hebt en liever niet als pluizenbol door het leven gaat!!
Lolita lempicka eau de toilette 30ml Ziet ie er niet prachtig uit?? Dit is mijn nieuwste aanwinst op parfum gebied! Een klasgenoot van mij vertelde over deze parfum en ik besloot haar advies op te volgen en deze parfum te kopen. Ik kocht hem voor €17,50 bij de kruidvat normaal gesproken is dit flesje een stuk duurder, je betaald dan ongeveer €40,-! Dit parfum is zwoel en heeft een geheel eigen geur. Ik kan de geur niet echt met een ander parfum vergelijken dus ik zou zeggen ren naar een parfumerie en ruik eventjes! Ik was opslag verliefd!! Dit waren ze dan voor deze maand, hopelijk tot de volgende maand!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten