Zoeken in deze blog

dinsdag 10 juli 2012

Review Essie nagellak

Sinds kort zijn de nagellakjes van Essie ook in de Nederlandse drogisterijen te verkrijgen. Een van deze lakjes heb ik meegenomen, en ik zal je nu vertellen wat ik ervan vind.
Dit lakje sprak mij aan omdat het een mooie roze/peach nude kleur is! Ik ben de laatste tijd meer van de neutrale, rozige en niet felle kleuren. Op mijn tenen draag ik in de zomer wel graag felle kleuren maar op mijn handen vind ik het mooi om lichte of mooie vrouwelijke kleuren te dragen. Vanwege mijn werk in een ijssalon moeten mijn handen er verzorgt en schoon uitzien, en dat ook zijn! Als de lak een beetje van mijn nagels af gaat haal ik het er snel helemaal vanaf. Ik draag ook niet vaak glitters omdat ik daar vaak opmerkingen van klanten over krijg. Het is niet dat ik dat heel erg vervelend vind maar ik vind het wel belangrijk dat het er mooi uitziet. En met dit lakje is dat gelukt!
Zoals ik al zij het is een mooie lichtroze lak. Er zitten hele kleine glittertjes in maar de finish is creamy. De lak past mooi bij mijn huidskleur, ik weet niet of dit bij iedere huidskleur zo is. Op de foto hierboven zie je twee laagjes van de lak. Ik vind dat deze lak goed dekt, ook omdat het een lichte kleur is. Het brede kwastje is erg fijn, met een veeg heb ik mijn nagels gedaan.
Ik heb de kleur 81 Mamba. Aanrader? JA! Hebben jullie ook al Essie nagellak? Wat vind jij er van? Aanraders zijn welkom!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten